31-10-13

On my playlist: Oktober 2013

Door muziek kan ik me echt echt ontspannen of juist helemaal uit mijn dak gaan. Lekker vals mee zingen en raar dansen, you know the drill. En dus deel ik vandaag weer eens mijn favorieten.


Ik houd van dit liedje. De beat is niet normaal, in de zin van anders dan de meeste liedjes. Wat het juist zo leuk maakt.


Misschien kan ik het hele refrein wel niet verstaan. Dit liedje maakt maakt me vrolijk. Ook heeft Ariana Grande echt een eigen geluid. Dat is ook belangrijk, toch?


Dit liedje hebben jullie langs zien komen bij mijn Fall faves, maar het is nog steeds een favoriet. Het gaat wel over de liefde. Gelukkig niet zo zoetsappig als sommige liedjes. Dat kan voor mij echt een afknapper zijn. Soms zijn om te kotsen zo klef.


Iedereen kent Afrojack wel, want wie kent iemand, die wereldberoemd is en uit je eigenland komt, nou niet. Normaal maakt hij meer elektronische muziek, maar The Spark is meer een popsong. Niet dat het mij iets uit maakt. Ik vind The Spark net zo leuk als de rest van zijn nummers.


Om nog even op Nederlandse bodem te blijven, heb ik ook nog een Nederlands liedje. Ik houd van dit liedje. Het is zo leuk en vrolijk. Ik houd van liedjes die vrolijk zijn. Dan kom niet zo snel in de put en kom je er ook weer snel uit. Als een muzikale oppepper.


Ik heb de laatste tijd ontdekt dat Britten best wel awesome zijn. Behalve hun leuke accent doen ze ook coole dingen. Denk aan Britse Youtubers (Zoella, Jacksgap) en veel Britse artiesten zoals One Direction, Adele, Little Mix, Cher Llyod en nog veel meer. Ook deze gasten van Rizzle Kicks zijn Brits. Ze hebben vooral veel rap in hun nummer, maar anders dan Bitches, shake your butt Amerikaanse raps. Ook is hun tune niet zoals dat. Er komen aardig wat trompetten aan te pas. Toevallig hebben ze ook een liedje dat Down with the Trumpets heet.

Oktober is echt al bijna afgelopen. Ik kan gewoon nog niet geloven dat volgende maand Sinterklaas naar Nederland komt en dat het jaar over twee maanden al weer over is. Misschien moet ik nog wat dingen verzinnen die ik nog wil doen in 2013. Wat gaat de tijd snel.

Liefs, Dewi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen