24-02-14

Tag: 38 beautyvragen

Tags zijn leuk, om ze in te vullen en om ze te lezen bij anderen. daarom heb ik vandaag weer een tag voor jullie, namelijk de 38 beautyvragen tag.
Het zijn dus 38 vragen over beauty die ik allemaal ga beantwoorden!

Hoe vaak was jij je gezicht op een dag?
2 keer, s' ochtends om wakker te worden en s' avonds om mijn make-up eraf te halen.

Welk huidtype heb je?
Gecombineerd, en dan droog en normaal.

 

Welke facewash gebruik je op dit moment?
Ik gebruik hem niet elke dag, maar af en toe gebruik ik er een van de Hema.

Scrub je je gezichtshuid?
Eigenlijk bijna nooit, behalve als een cleanser met scrubdeeltjes meetelt.

Welk merk gebruik je hiervoor?
Een cleanser met scrubdeeltjes van de Hema.

Welke dagcreme gebruik je?
Het klint gek, maar ik heb er een van de Action die heel erg fijn is, voor de droge huid. Ik merk dat mijn huid echt minder droog wordt.

Heb je sproeten?
Nop, ik heb er geen een.
 
 
Gebruik je oogcreme?
Nee, ik gebruik geen aparte creme voor mijn oogjes.

Heb of had je last van acne?
Gelukkig niet, en ik hoop het ook niet te krijgen.

Welke foundation gebruik je op het moment?
Ik gebruik eigenlijk geen foundation, en ik heb er ook maar een, dat is de bb cream van Mabelline. Die gebruik ik maar een keer per maand ofzo.

Welke concealer gebruik je?
Kijk, dat is iets wat ik wel elke dag gebruik, en ik heb er dan ook verschillende maar ik gebruik op dit moment de camouflage cream van Catrice, die echt goed dekt. Ik heb namelijk niet ehct iets van puistjes maar wel vette wallen, dus daar gebruik ik hem graag voor.

Weet je wat de ondertoon van je gezichtshuid is?
Ja, roze.

Wat vind je van valse wimpers?
Ik vind ze leuk voor een feestje, maar ik zou ze nooit overdag dragen. Ik vind het te heftig en het zit helemaal niet zo lekker.

 
Wist je dat je je mascara elke drie maanden moest verwisselen?
Ja, maar ik houd me er niet echt aan...

Sephora of MAC?
Die is best moeilijk, want ik heb van allebei bijna niks. Ik ga denk ik voor MAC, omdat als ik iets zou mogen uitzoeken ik voor MAC zou gaan.

Heb je een MAC Pro-card?
Zoals je wel kan raden, nee.

Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
Verschillende oogschaduwkwasten, blush en bronzer kwast en eyelinerkwastje.

Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
De oogschaduwbasis van Essence , die echt heel fijn is.

En voor je gezicht?
Geen.


Wat is je favoriete oogschaduw kleur?
Ik ga voor een mat bruine van Kiko, 120.

Oogpotlood of eyeliner?
Eyeliner, dat maakt een oogschaduwlook echt af.

Prik je vaak in je ogen met een oogpotlood?
Euh, nee.

Gebruik je minerale make-up?
Nee.

Welke lipstickkleur is je favoriet?
Een hele mooie kleur van Essence, uit de longlasting lipstick lijn, On the Catwalk!

En welke kleur lipgloss?
Ik ben even stout en ik maak er lipbalm van, de Cherry me Babylips vind ik echt heel fijn.

Wat is je favoriete blush op dit moment?
Ik gebruik een hele mooie van Catrice uit de Candy Shock collectie.

Gebruik je liever drugstore make-up of de wat duurdere merken?
Drugstore, ik heb namelijk nauwelijks high-end merken.

Heb je er ooit over nagedacht om make-up lessen te nemen?
Ik zit zeg maar zelf nog op school dus, nee.

 
Ben je een beetje klungelig als je je make-up aanbrengt?
Af en toe met eyeliner, maar verder gaat het meestal wel goed!

Aan welke make-up fout heb je echt een hekel?
Als je ene oog met eyeliner echt super goed gelukt is en dan je andere oog maar niet goed wil zitten.

Hou je van felle make-up of van natuurlijk ogende make-up?
Natuurlijk, omdat het gewoon beter is voor overdag en mooier oogt ( dat schrijf je toch zo?).

Van welke celebrity vind je de make-up echt prachtig?
Kim Kardashian heeft altijd hele mooie looks.

Stel: je moet de deur uit, en je mag maar 1 product meenemen om je mee op te maken, welk product zou dat zijn?
Zonder twijfel concealer, om mijn wallen mee weg te werken.

 
Zou je het huis kunnen verlaten zonder make-up op?
Zeker, ik doe het ook regelmatig.

Vind je dat je er zonder make-up er nog steeds goed uitziet?
Ja, als je mijn wallen wegdenkt.

Wat is, volgens jou het beste make-up merk?
Ik doe het van de bugdet merken, omdat ikzelf geen ervaring heb met dure merken. Daarom ga ik voor Catrice, omdat het gewoon een hele goede prijs-kwaliteit verhouding heeft, en er echt goede producten tussen zitten.

Dit was de tag, ik hoop dat jullie hem leuk vinden en tot de volgende keer!
Xxx Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen