18-04-14

Trend: Flower power

Nu het lente is, beginnen alle bloemen te bloeien en kleuren ze het straatbeeld. Ook kunnen je niet meer om de bloemen heen als het gaat om kleding. Daarom heb ik een paar outfits gemaakt die zeker flower power hebben. Ook al komt dat alleen doordat de setjes gewoon bloemen bevatten. Eerst wilde ik alleen een OOTD doen, maar omdat ik best weinig schrijf, vond ik dat ik jullie geen kort bericht kon geven. Let niet op de slechte bewerking van de onderstaande foto.







Tropical times
Tropical zie ik nu al veel en ik denk dat we het deze zomer nog veel meer gaan zien. Dit vrolijke wikkelrokje heb ik een beetje downgedresst (downdressen: chique of 'aanwezige' kledingstukken combineren met nonchalante kledingstukken om ze minder aanwezig te maken) met een baggy zwart shirt, zodat ik het makkelijk naar school kan dragen. Ik ben wel voor lekker veel ringen gegaan voor toch een beetje class en om er voor te zorgen dat de outfit niet te nonchalant werd. En vergeet mijn geliefde Dr. Martens niet!




Boho bloom
Deze outfit is een beetje hippie (misschien meer boho), maar toch heel draagbaar. Ik denk dat de outfit net iets zomerser was geweest met een lichtere broek, bijvoorbeeld licht spijkerstof. Een beetje geïnspireerd op Coachella, heb ik ook gekozen voor accessoires die ik wel lekker apart en hippie-achtig vond. Een dubbele oogjes ketting en een maanring. Verder is dit wel de 'normaalste' outfit van de drie.





Daisy dreams
Madeliefjes staan standaard voor liefheid en schattigheid. Een outfit voor lieve meisjes! Maar omdat ik niet zo graag schattig gevonden wilde worden (en ook niet met een blote rug wilde rondlopen), heb ik een sportieve crop top over het jurkje gedaan. Hij sloot bijna perfect aan op het jurkje, waardoor het net één jurkje lijkt. Om het nog wat stoerder te maken heb ik de kleding gecombineerd met mijn Dr. Martens, die niet echt goed zichtbaar op de foto staan.


Even nog even een foto van ons lieve konijntje. Het is Pasen en daar horen konijntjes bij. En hazen. En eitjes. En kuikentjes. Al vraag ik me wel af wat ze te maken hebben met de viering die gevierd wordt met Pasen. Ik dwaal een beetje af. Ik heb geprobeerd om de outfits echt in verschillende stijlen te maken, zodat jullie het allemaal leuk vinden en er inspiratie in kunnen vinden. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Beetje een standaard zin, maar ja. Oh, als jullie willen weten waar de kleding vandaan komt, zet het in de reacties. Dan maak ik nog een extra artikeltje erover.

Fijne Paasdagen,
Dewi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen